Переглянути всі підручники
<< < 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 > >>

 

Мов жовклий лист, Під вітру свист —
В безвість лину.
Яким чином створюється образ звукового краєвиду мета­фори? З'ясуйте, яким розміром написано вірш. У чому секрет його мелодійності? 4. Спробуйте змоделювати «відеокліп» на основі вірша «Місячне сяйво» (переклад Миколи Лукаша): Твоя душа — витворний краєвид, Яким проходять з піснею і грою Чарівні маски, радісні на вид
Та сповнені таємною журбою.
Вони співають на мінорний лад,
Як від любові їм життя розквітло, Та радості не чути з тих рулад,
Що в місячне перецвітають світло.
В тім сяєві, урочім і сумнім,
Пташки не переснять своїх фантазій,
А водограї видивом струнким
Між мармурів ридають ув екстазі.
Для цього побудуйте (уявно) зорові та слухові образи. Сформулюйте завдання, які потрібно поставити перед худож-ником-постановником, оператором, звукорежисером, щоб «пе­реклад» вірша на відеомову не призвів до його руйнування. Чи потрібна в кадрі людина? 5. Проілюструйте прикладами з прочитаних вами віршів Верлена основні положення поетичного маніфесту французь­кого символізму, яким став вірш Верлена «Мистецтво поезії». Моріс Метерлінк
1. Пригадайте, що таке феєрія. Назвіть прочитані вами твори цього жанру. В чому особливість «Синього птаха» Ме-терлінка? 2. Метерлінк стверджував, що хоче створити особливий, «статичний» театр, який зображував би внутрішнє життя героїв, а не події. Назвіть основні пункти подорожі дітей.
Які процеси внутрішнього життя героїв вони символізують?
3. «Може, потрібно повністю усунути зі сцени живу істо­ту»,— розмірковував Метерлінк. «Здається,— пояснював він

 

Переглянути всі підручники
<< < 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 > >>
Hosted by uCoz