Переглянути всі підручники
<< < 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 > >>

 

Габріель Гарсіа Маркес
1. Відомо, що у Льва Толстого був задум написати роман під назвою «Сто років» про долю роду селян Захаркіних — «російських робінзонів», які переселились у самарські землі З центральної Росії. Назвіть відомі вам художні твори, в яких розповідається про життя кількох поколінь одного роду. По­рівняйте такі твори з романом Гарсіа Маркеса «Сто років самотності». У чому характерна особливість роману Гарсіа Маркеса? 2. Підготуйте план виступу на тему «Образ Мелькіадеса та його значення в романі «Сто років самотності». Як сприй­мав життя старий циган? Що являли собою рукописи Мель­кіадеса? 3. Накресліть генеалогічне дерево роду Буендіа. Чим можна пояснити повторюваність імен героїв? Що було властиве всім Ауреліано та всім Хосе Аркадіо? Якими були найбільші пристрасті Хосе Аркадіо та Урсули, пол­ковника Ауреліано та Хосе Аркадіо Другого, Ребекки та Амаранти? 4. «Ми народжуємось і живемо у світі фантастичної ре­альності»,— писав Гарсіа Маркес. «У творі «Сто років самот­ності» я — реаліст,— пояснював він,— бо вірю, що в Латин­ській Америці все можливе, все реальне... і вважаю, що завдання письменника полягає в тому, щоб домогтися відпо­відності між літературою та дійсністю». Які риси й особли­вості життя латиноамериканського континенту відображено в романі «Сто років самотності»? 5. Федір Достоевський писав: «....Фантастичне в мистецтві має межі та правила. Фантастичне має настільки наближатися до реального, щоб майже повірили йому». З'ясувавши правила фантастичного у художньому світі Гарсіа Маркеса, поясніть метафори, якими є дива, що відбуваються в романі: повернення Мелькіадеса з країни мертвих, піднесення Ремедіос Чарівної, постійне перебування Хосе Аркадіо Буендіа під каштаном. Доберіть ще приклади з роману. в. Виділіть окремі етапи в історії Макондо. Простежте, наприклад, за тим, яким чином у різні епохи існування Ма­кондо здійснювався його зв'язок із зовнішнім світом. Як впли­нула цивілізація на долю Макондо? 7. Урсула робить висновок про те, що час «зіпсувався». Поясніть, як рухається час у романі, як цей рух пов'язаний з місцем, де відбувається дія. Яку художню функцію в романі виконує така організація руху часу та простору?

 

Переглянути всі підручники
<< < 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 > >>
Hosted by uCoz