Переглянути всі підручники
<< < 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 > >>

 

ність основної якості кожного з героїв підноситься до рівня символу. Оригінальність твору Гарсіа Маркеса пов'язана та­кож із навмисними запозиченнями з творів латиноаме­риканських письменників. Такі запозичення з літера­турних джерел та з міфології, а також їх пере­осмислення та пародіювання сприяють тому, що твір «Сто років самотності» набуває рис інтелектуального роману. Зливши літературні традиції з гостросучасним сві­тосприйняттям, поєднавши фантастичне з реалістич­ним, Гарсіа Маркес оновив жанр роману. Відомий чи­лійський поет Пабло Неруда назвав «Сто років самотності» найкращим романом, який був написаний іспанською мовою після «Дон Кіхота» Сервантеса. Запитання і завдання 1. Розкажіть про життя і творчість Габріеля Гарсіа Маркеса. 2. Які дитячі враження письменника відбились у його романі «Сто років самотності?» 3. У чому виявляється наслідування Гарсіа Маркесом традицій Фран-ца Кафки, Уїльяма Фолкнера, Франсуа Рабле? 4. Розкажіть історію Макондо. 5. Як втілюється в романі мотив самотності? 6. Як трактується в романі громадянська війна? 7. Як розвивається в романі мотив повторюваного часу? 8. Дайте характеристику циганові Мелькіад'есу. Чи вважаєте ви цей образ найскладнішим образом роману? Обґрунтуйте свою відпо­відь. 9. Прокоментуйте кінцівку роману: «... тим родам людським, які приречені на сто років самотності, не судилося з'явитися на землі двічі». 10. Доведіть, що роман «Сто років самотності» поєднує в собі жанрові ознаки сімейної хроніки, роману-епопеї, роману-міфу, інтелекту­ального роману. 11. Поясніть, чому роман-міф Маркеса набуває загальнолюдського звучання.

 

Переглянути всі підручники
<< < 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 > >>
Hosted by uCoz